Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
SNIŽOVÁNÍ HODNOTY STAVENIŠTNÍHO HLUKU POMOCÍ MODELOVÁNÍ VÝROBNÍHO PROSTORU STAVBY A ÚPRAV TECHNOLOGICKÝCH POSTUPŮ PŘI VÝSTAVBĚ
Kantová, Radka ; Makýš,, Peter (oponent) ; Mohelníková, Jitka (oponent) ; Henková, Svatava (vedoucí práce)
Doktorská práce je zaměřena na hluk vznikající při výstavbě. Definuje rámec problematiky po stránce legislativní a fyzikální. Stanovuje stavební stroje jako zdroje hluku a řadí je do kategorií a sestav se zohledněním užívaných stavebních technologií. Sdružuje zdrojová data hlučnosti strojů, se kterými lze pracovat v prognostických modelech. Analyzuje míru vlivu staveništního hluku na blízkou obytnou zástavbu a nabízí metodiku k modelování a návrhu možných opatření ke snížení hluku. Definuje dílčí vlivy prostředí staveniště, které jsou významné pro šíření hluku. Stanovuje jejich podíl na hodnotě hladiny akustického tlaku zvuku dopadajícího na fasádu posuzované stavby. Na základě získaných dat a s ověřením v případových studiích předkládá vytvořenou pracovní pomůcku, kterou lze jednoduše pro predikci hlukových poměrů na staveništích uplatnit již v rámci přípravy stavby. Práce je koncipována pro možnost případného využití jako vysokoškolské učebnice nebo studijní opory.
Studie odpočívky a velkokapacitního záchytného parkoviště pro TIR na dálnici D1
Šťastný, Radek ; Hornýš, Michal (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je studie dálniční odpočívky a velkokapacitního záchytného parkoviště pro TIR na dálnici D1 u Vyškova. Odpočívka a truckpark budou napojeny na dálnici D1 mezi stávajícími exity Vyškov-západ (226) a Vyškov-východ (230/1) ve směru na Kroměříž. Odpočívka (parkoviště, ČSPH, občerstvení) a truckpark budou navrženy z důvodů vysoké intenzity osobních a nákladních vozidel na dálnici D1 a nedostatku odstavných míst pro nákladní vozidla.
SNIŽOVÁNÍ HODNOTY STAVENIŠTNÍHO HLUKU POMOCÍ MODELOVÁNÍ VÝROBNÍHO PROSTORU STAVBY A ÚPRAV TECHNOLOGICKÝCH POSTUPŮ PŘI VÝSTAVBĚ
Kantová, Radka ; Makýš,, Peter (oponent) ; Mohelníková, Jitka (oponent) ; Henková, Svatava (vedoucí práce)
Doktorská práce je zaměřena na hluk vznikající při výstavbě. Definuje rámec problematiky po stránce legislativní a fyzikální. Stanovuje stavební stroje jako zdroje hluku a řadí je do kategorií a sestav se zohledněním užívaných stavebních technologií. Sdružuje zdrojová data hlučnosti strojů, se kterými lze pracovat v prognostických modelech. Analyzuje míru vlivu staveništního hluku na blízkou obytnou zástavbu a nabízí metodiku k modelování a návrhu možných opatření ke snížení hluku. Definuje dílčí vlivy prostředí staveniště, které jsou významné pro šíření hluku. Stanovuje jejich podíl na hodnotě hladiny akustického tlaku zvuku dopadajícího na fasádu posuzované stavby. Na základě získaných dat a s ověřením v případových studiích předkládá vytvořenou pracovní pomůcku, kterou lze jednoduše pro predikci hlukových poměrů na staveništích uplatnit již v rámci přípravy stavby. Práce je koncipována pro možnost případného využití jako vysokoškolské učebnice nebo studijní opory.
Studie odpočívky a velkokapacitního záchytného parkoviště pro TIR na dálnici D1
Šťastný, Radek ; Hornýš, Michal (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je studie dálniční odpočívky a velkokapacitního záchytného parkoviště pro TIR na dálnici D1 u Vyškova. Odpočívka a truckpark budou napojeny na dálnici D1 mezi stávajícími exity Vyškov-západ (226) a Vyškov-východ (230/1) ve směru na Kroměříž. Odpočívka (parkoviště, ČSPH, občerstvení) a truckpark budou navrženy z důvodů vysoké intenzity osobních a nákladních vozidel na dálnici D1 a nedostatku odstavných míst pro nákladní vozidla.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.